Eszti blogja

Eszti menni Amerika... Világgá mentem bámészkodni, ne csak otthon rontsam a levegőt :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Amerikai idő

Látogatóim

Friss kommentek

  • kocakbucka: @---sa---: epito kritikaval nem tudsz szolgalni? :D (2012.06.23. 02:30) 2. hét
  • Zomi: nyáh >.< (2011.06.18. 06:33) Programokrol es munkarol
  • ---sa---: Az utolsó mondat találó volt, mivel semmi türelmem se lenne hozzá. (Csak az utolsó mondatot olvastam!!!) :) (2011.06.14. 09:54) Helyzetjelentés

21 nap

2011.06.30. 21:42 kocakbucka

Oh my god, milyen régen nem írtam már semmit uff… másfél hét…hát őőő izé az úgy volt :D

Hirtelen azt sem tudom miről írjak, nem sok dolog történt, kb csak alszom és dolgozom, a múltkori day offomon is esett az eső. Holnap lesz megint day offom, de most van némi esély arra, hogy süssön a nap, mert már 2 teljes napja nincs beborulva és nem esik!!! :D igen ez itt nagy szó, mert mondták, hogy lesz eső, de nem gondoltam volna, hogy ennyire őszies. Akartam írni, hogy eddig még nem volt egy nap se olyan igazi otthoni kánikula, eddig csak 1x volt rajtam rövidgatya xD de ma szinte perzsel a nap. Hurrá! Holnap is lécci lécci…ja és lehet, hogy végre bejutok a városba, mondjuk nem kéne elkiabálni. Marta tegnap mondta, hogy utálja a lengyel fiúkat, bementek a városba, irigyli őket. Mondtam neki én még egyszer sem jutottam be, erre mondta ha legközelebb mennek be szól nekem. Tök jól esett, hogy végre valaki. Úgyis rádöbbentem fürdés közben, hogy hoppá kifogyóban vagyok tusfürdőből, fogkrémből, mindenből. Szóval szurkoljatok, hogy minimum a városba bejussak már. 21 napja vagyok itt…hihetetlen. Olyan gyorsan telik az idő, mindjárt azt veszitek észre, hogy megint otthon rontom a levegőt, vigyázzatok :D

A napjaim mint mondtam alvással és munkával telnek. Déltől vagyok beosztva minden nap, 2 napon pedig split shiften vagyok, ott korán kell kelni, 7-től délig és du. 5-től zárásig(10óra). Szóval ha délre megyek, akkor 11ig alszok, dolgozok 10 órát, aztán fürdés és ha esetlegesen talán marad annyi energiám, akkor a többiekkel lógok a porch-on a village-ben. Bulizni ugye nem járok el velük a városba, mert még kicsi vagyok, de ami késik az ugye nem múlik, muhahaha :D legalább addig is lustálkodhatok xD

Tegnapelőtt is split shiftem volt és így a 2 műszakrész között, délután elmentünk sétálni Nikivel és Edinával. Niki visszatérős és megmutatta nekünk a tábor többi részét is, ahol először jártunk, még így 3 hét után :D jók vagyunk. Voltunk az Arts and Crafts-nál (kézműves hely) ami eszméletlen jó, bármit lehet csinálni, üvegégetés, kerámia, minden van és hatalmas a hely. Voltunk a Nature Center-ben, ahol a földszinten kőcsiszoló műhely van, bármilyen követ viszel olyanra csiszolod saját kezűleg, amilyenre akarod. Az emeleten van pár állat: 2 nyuszi, kígyó, teknős lepke ami még báb formában látható, fehér süni, akit Van Goghnak hívnak mert hiányzik az egyik füle. Van még lövészpálya, íjászat, kötélpálya blabla. Tök jó.

A héten volt még szülinapi buli Noéminek, mosogatás, mosogatás, alvás és asszem ennyi. Ja és minden nap látok egy mókust. A kis szemtelenek mindig a kukát túrják, meg belógnak a nyitva felejtett ajtókon a faházakba és megzabálják a banánt :D

 

Mire lehettek még kiváncsiak… tegnap rám került a sor oltásban, a kisfőnöknő, akit nem nevezünk nevén és nem is az én főnököm, és még eddig nem volt hozzám rossz szava bejött a konyhába, hogy valaki húzzon ki a füves placcra az ebédlő elé, ahol cook-out piknik van éppen és tele van a kuka, hogy cserélje ki a zsákot. Nem éreztem jól magam nem így nem akartam egyedül menni, Zsanit hívtam és rá vártam. Közben jött, hogy mi az, hogy még nem mentem ki, mondom Zsanit várom 1 perc. Mondja, hogy ehhez 1 ember is elég, menjek. Közben fekete zsákot, ami kellett volna nem találtam sehol, csak fehéret, azzal indultam ki. Kint vagyok, erre jön a főnök a fekete zsákkal a kezében és odarakja nekem kb olyan stílussal, hogy …nesze itt van a fekete, hogy nem találtad te gyökér… A szemét szó szerint toronyban állt már, közben jöttek a csajok segíteni, mert szerintem kb egy pasi tudta volna csak kikapni egy kézzel azt a súlyú zsákot, de mindegy. Szemét tömörítés közben babba tenyereltem hurrá, utána kivonszoltam egyedül a zsákot az ebédlőn és konyhán át a dokkolóra. Miután minden táborozó megkajált, kimehettünk enni a maradékból. Leültünk mi konyhások a szélső asztalhoz. A 15 perces kajaidőből 2x keltett fel mindenkit a nő, hogy ezt meg azt csinálja. Hát mindenkinek a bögyében van, mindig mindenkit csak pattogtat, nincs egy emberi szava senkihez. 2 különböző esetben oltotta le 2 magyar lány társamat, hogy szar az angoljuk, meg se szólaljanak. Hát elég gáz. És mindig ő dirigál zárásig, szal este 10-kor jutunk ki a konyhából. Ma is így lesz, tessék előre sajnálni, 1 óra múlva megyek vissza a vacsi mosogatásra zárásig, holnap pedig day off.

Na el se hiszem, hogy csak összeszedtem nektek valami olvasnivalót, azért akinek jelentek valamit az is írhatna privátban, hogy mi van vele otthon. Facebookot mindig olvasok. Várom a leveleket! Pápá :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszteramerika.blog.hu/api/trackback/id/tr323028509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása