Eszti blogja

Eszti menni Amerika... Világgá mentem bámészkodni, ne csak otthon rontsam a levegőt :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Amerikai idő

Látogatóim

Friss kommentek

  • kocakbucka: @---sa---: epito kritikaval nem tudsz szolgalni? :D (2012.06.23. 02:30) 2. hét
  • Zomi: nyáh >.< (2011.06.18. 06:33) Programokrol es munkarol
  • ---sa---: Az utolsó mondat találó volt, mivel semmi türelmem se lenne hozzá. (Csak az utolsó mondatot olvastam!!!) :) (2011.06.14. 09:54) Helyzetjelentés

Nyugi, élek!

2011.07.20. 21:03 kocakbucka

A bejegyzés első fele korábban megírt, de még nem publikált kiadás :D

Ahh ez a hét...isteni volt. Csupa jóság volt.

A bizonyos erdős buli brutál volt hajnali 5-ig...öhm ja...........ennyi :D

Kedden életemben először lovagoltam. Elcseréltem a délutáni műszakomat Dawiddel, hogy este 6-ra elmehessek. Szerencsére csak 3-an voltunk, Esztivel és Zsanival. Mindhárman kaptunk lovat, én Montana-t, aki elég fáradt és nyűgös volt így a nap végére, de hálistennek nem dobott le magáról, csak a nyakát nyújtogatta folyton én meg húzhattam vissza a kantárral. Kicsit nehéz volt egyszerre az instrukciókra figyelni, meg arra, hogy ne essek le. Woah-ra és visszahúzásra megáll, walk-ra és lábérintésre elindul, throd-ra kocog, jó esetben :D a csaj azt mondta ne féltsük a lovat, hogy nem fáj neki a sörénybe kapaszkodás, az erős vádlirúgással való elindítás vagy a kantár rántás. Én nagyon jól éreztem magam, jókat nevettünk, főleg, hogy mennyit szerencsétlenkedtem...Montana nem mindig arra ment, amerre akartam, a szlalomnál is egyenesen ment kanyar helyett :D Na majd legközelebb.

Szerda este Bowling Night volt, ami szintén minden héten program. A konyhai zárás és fürdés után mentünk is a village-be és fuvart is mindenki szerzett, mert ideadták a camp autót. Én Noémivel, Rékával és Candice-szel mentem Candice autójával. Este 11 fele indultunk, a camp autó ment elől, mi utánuk, rádió csumára fel és pikk pakk ott is voltunk Boyne Cityben a bowling klub előtt. Itt gyorsan kitaláltam 2 perc alatt, hogy amerikai méretezés szerint vajon mekkora cipőt kérjek, a többiekhez viszonyítottam és kértem egy 9-est és passzolt :D Mák. 3 dolcsit fizettem. A cipőért 1-et, és 2 dolcsit 2 menetért. Otthon meg min. 2000 forint...pofám leszakadt xD A hangulat nagyon jó volt, mindenki jól szórakozott, végül 2-re értünk vissza a táborba és 4-en nyomorogtunk 2 ágyon a mi szobánkban reggel fél 7-ig, de ez egy másik sztori :D

Tegnap Gábornak és Esztinek is split shiftje volt és megbeszéltük, hogy déltől 5-ig elmehetünk windsurfözni. Dél után kifeküdtünk a beach-re és ott is ebédeltünk, aztán átsétáltunk a Boating House-hoz. Vettünk fel mentőmellényt, Gábor összeszerelt 2 surföt és már kezdődött is a móka…csak a lényeg maradt ki, a szél :D szél híján csak az egyensúlyt gyakoroltuk meg a vízbe esést, de jól éreztem magam :) Mikor 1 óra múlva végeztünk és felfelé indultunk a dombon az ebédlő felé találkoztunk Nikivel, aki éppen minket keresett. Gáborék leléptek én meg visszamentem vele kajakozni. Utána még volt majdnem 2 óránk. Niki hazajött velem a Cribbe, Eszti és Gábor ott chilleltek a szobában. Olyan érzés mintha Gábor félig beköltözött volna hozzánk, az ágyamon is otthonosan fekszik :D Szegény be is szunyált az ágyamon, én az ágyam alsó részén, Niki meg Esztivel Eszti ágyán. Utána 5-re mentünk együtt dolgozni.

A fentieket 5 napja írtam meg csak nem kaptátok meg bejegyzés formájában a blogban. Most viszont folytatom.

Azóta volt még egy pénteki erdős buli. Jó volt, elment, most nem volt akkora durranás. Előtte csatlakoztam a magyar csajokhoz a village-ben, már volt ott pár amcsi is a konyháról. Ők készültek beöltözni az estére, mert az est előre megadott feladata az volt, hogy különböző disney rajzfilmek szereplőinek kellett beöltözni mindenkinek, és ránk konyhásokra a táncoló talpakat osztották, tehát pingvinnek kellett öltöznünk :D Először mondtam, hogy nem fogok, mivel fekete ruhám sincsen, de addig csesztettek amíg Noémi adott egy fekete felsőt, Candice meg egy fekete tapadós leggingset és nem volt választásom. Még fehér felragasztható hasat is kaptam, meg papír csőrt és pingvinfarkincát. Most el lehet képzelni hogy néztem ki. Azt mondták jól áll a leggings. Bahh… csodásan :D Zsaninak másnap meséltem, hogy életemben először cicanaci volt rajtam és hát nem előnyös, azt mondja dehogyis jó lábaim vannak. Hát jó -.- xD Tehát mindenki be volt öltözve és fél 2-re át kellett menni a Y-ba, ami a 4-es staff faház, csak nem lakóegység, hanem buliegység :) 2-ig gyülekező volt, megcsodálhattuk mások kreatívságát és őrültségeit és ihattunk jungle juice-t (jó szar piros lötty volt). Aztán kis csoportokban a szokásos út következett az erdőben, szerencsére telihold volt. A buliról fél 4-kor indultunk vissza, de már időközben láttuk, hogy Dawid nagyon részeg, indulásnál pedig már csak az asztalra volt borulva. Hát és haza kéne vinni, főleg hogy reggel 6-tól dolgozik. Bal oldalról Scott jobb oldalról én cipeltük haza. Nem volt könnyű. Féltük, hogy lehány minket, de azt mondta jól van ne is említsük neki :D Az erdőből kiérve mondta Scott, hogy hazamehetek nyugodtan, mondtam most már hazáig cipelem ezt a hülyét. Én 4-re ágyban voltam, de ezek a szerencsétlenek, D és a szobatársa persze nem keltek fel az ébresztőre és másfél órát késtek a munkából úgy, hogy Jeff hívta fel a faházukat, hogy hol vannak. Ezt még meg is úszták annyi büntetéssel, hogy egész nap ott kell lenniük zárásig, ami 15 óra munkát jelentett volna. Persze annyira aludtak állva, támaszkodva meg minden helyzetben, hogy Jeff 1-kor hazaküldte őket aludni 4-ig. A gond az volt, hogy mikor reggel beértek dolgozni, az ott lévő Zsanival és Luboval kezdett el üvölteni, hogy miért nem kéreckedtek el a munkából és ébresztették fel őket. Idióta, de sztem még pia is simán volt benne. D azóta is durcázik…Na mindegy, folyik itt az élet :D

Vasárnap voltam a városban!!!!!!!!!!!!!!!! El sem hiszem. Eddig csak 1x voltam bent 20 percre a WalMartban vásárolni, most viszont rendesen várost nézni voltam. Saci mondta, hogy Ray-el mennek be 4 után, mert addig dolgozik. Én is 4-ig dolgozok…és Gábor is. Hát meg is dumáltuk, ha nekik jó és szabad, akkor velük megyünk és valahol kidobnak a városban. Így is lett este 8ig volt szabad időnk császkálni. Gáborral és Antonnal voltam. Minden csodaszép volt, csak mivel vasárnap este volt, minden kihalt, az emberek otthon…

Valamelyik nap mentem a teherautót felvenni a szemétszállításhoz, erre ott áll egy tűzpiros mustang sportkocsi mellette. Egy középkorú pasas pakolt teniszfelszerelést a csomagtartójába és már messziről köszönt, hogy hogy vagyok. Mondom I’m fine and you? Erre azt mondja akcentusom van, honnan jöttem. Bazzeg ennyiből lebuktam :D:D:D Kérdezte, hogy mit dolgozok, mondom mosogatós vagyok. Visszakérdeztem, erre hogy ő „tenisz pro” és hogy teniszt oktat itt. Mondtam, hogy tök jó és mentem szemetet szállítani.

Tegnapelőtt éjjel éjszakai úszást tartottunk a kitchen staffal. Sztem majdnem mindenki ott volt, elég sokan. 2x is felment az orromba a Walloon Lake összes vize, de nem baj, nagyon jót szórakoztunk meg röhögtünk. A fiúk persze előszeretettel ugrattak minket, meg néha be is lökdöstek. Egyszer egy amcsi csaj is ott termett azon a lebegő izén, amiről ugráltunk. Erre Milan kérdezi tőle, hogy tudsz úszni? Mondja a csaj, hogy persze. 1 másodperc sem telt el Milan belökte a vízbe, szegénynek esélye sem volt, mi viszont szakadtunk a röhögéstől. A csaj sem vette rossz néven szerintem :)

Tegnap elmentünk Harry Potter filmvetítésre az ed centerbe este 11-re, erre kiderült, hogy éjfélkor lesz -.- ja amúgy a 7. rész első felét adták, mert csütörtök éjjel visznek minket Petoskey-ba a moziba a 2. felének a vetítésére. Természetesen ingyen, ingyen piával és popcornnal :D Szóval tegnap ott voltunk, de majdnem 2-kor leléptünk, mert álmosak voltunk. Mentünk haza a Cribbe Esztivel, erre mikor a porch-ra értünk, hallottuk bentről hogy bömböl a zene. Egymásra néztünk és káromkodtunk egy szaftosat, hogy hát mégsem fogunk aludni és reggel 7-re megyünk mindketten dolgozni. Felsétáltunk hát a lépcsőn, bent buliztak a közös előtérben páran. Olyan meleg volt bent tőlük a levegő, hogy szó szerint bepárásodott a szemüvegünk :D:D:D Váltottunk pár szót az egyik csajjal, mondta hogy bocsi a hangos zenéért, mi meg semmi baj, majd csak elalszunk :D és tényleg… Már edzettek vagyunk, kb 2 naponta hepaj van.

Ma lesz Bowling Night, de úgy döntöttem mégsem megyek, mert meg kell csinálnom a CIG ajándékomat (christmas in july) szal húztunk neveket és mindenki megajándékoz valakit valami saját készítésű cuccal júl 25-én.

Na majdnem nem tudtam most sem befejezni, mert szarrá röhögtem magam Gáborral és Rékával miközben ezt írtam, de csak lett valami. Osszátok be lehet megint eltűnök 2 hétre :D

ui.: lépek feltöltés alatt...

ui2.: nem akarok haza menni!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszteramerika.blog.hu/api/trackback/id/tr663084514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása