Eszti blogja

Eszti menni Amerika... Világgá mentem bámészkodni, ne csak otthon rontsam a levegőt :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Amerikai idő

Látogatóim

Friss kommentek

  • kocakbucka: @---sa---: epito kritikaval nem tudsz szolgalni? :D (2012.06.23. 02:30) 2. hét
  • Zomi: nyáh >.< (2011.06.18. 06:33) Programokrol es munkarol
  • ---sa---: Az utolsó mondat találó volt, mivel semmi türelmem se lenne hozzá. (Csak az utolsó mondatot olvastam!!!) :) (2011.06.14. 09:54) Helyzetjelentés

2011.07.22. 02:34 kocakbucka

Tegnap tényleg nem mentem bowlingozni, mert kb mindenki a CIG-r összpontosít és éjjel dolgozik a CAC-ben (arts and crafts). Jövő héten ajándékozás. Tegnap abban a reményben mentem este a CAC-be, hogy valaki kisegít ötletekkel, mert elkapott az alkotói válság és a pánik. Hát végül azt csináltam, hogy a raktárban kiválasztottam egy szögletes lapos kerámia tálat amit vanília színűre festettem és a tál közepére kézzel megrajzoltam és festettem egy banánt és egy azon ülő majmot (mert banán mániás személyt húztam:)) Utóbbi volt a legnehezebb, mert minden réteget 3x kell megfesteni, hogy mikor kiégetik kemencében fasza legyen. A magyar csajok is ott voltak, meg pár amcsi. A csajok mondták korábban, hogy az amcsik rettentően komolyan veszik ezt az ajándékozást és hihetetlen dolgokat képesek csinálni a saját kezükkel és fogunk majd nagyokat nézni a nagy átadáson. Fúrnak, faragnak, csiszolnak vagy akár üveget fújnak. Amúgy éjjel fél 2-re lettem kész a tállal, már alig láttam a fáradtságtól és 7-re mentem dolgozni. A csajok meg fél 3-ig és 6-ra xD Na mentem is haza szépen hogy fú de jót fogok most aludni... Előzőleg Eszti és Gábor elmentek filmezni hozzánk és kiváncsi voltam bealudtak-e rajta. Nyitok be a szobába...erre wtf?? Nem hogy alszanak, de hogyan. Összetolva az ágyam Esztiével, ő szokásosan Milannal alszik, a 3. meg Gábor. Összes ablak nyitva, valami ventillátor is megy, ami eddig nem volt nekünk, fiúk kisgatyában, mindenki haldoklik a melegtől. Először lefagytam az ajtóban, de aztán meg kit érdekelt, mikor olyan hullafáradt voltam. Én kaptam az ágyamon a fal és Gábor közti helyet. Engedtem flakonba 1 liter jéghideg vizet és úgy szunyáltunk el, hogy a karunkhoz raktam.

Ma reggel a nyáron először vállaltam el az ablakos beszedős munkát a mosogatásnál. Eddig mindig paráztam tőle és többször is kő-papír-ollóval kellett eldönteni aktuálisan ki szívjon (amiben eddig nyertem :D) de most mivel Zsani lesérült mondtam hogy egye fene majd én. Az első 30-45 perc azzal telt, hogy "úristen wááá ezt hova a picsába rakjam" miközben özönlik a 2 polcra a disznó módjára összetúrt tálca. Aztán rájöttem mit hogyan hányszor és egyre jobban ment. Igaz a végére mintha lefutottam volna a maratónt a másfél óra alatt. Vigyorogtak is rám csomóan, hogy jé újonc az ablakban :D Ja még el sem kezdődött  kajaidő eltörtem egy müzlistálat, mily meglepő :D Ebédnél viszont már nem éreztem magam elég strapabírónak ehhez, megmaradtam a szortírozásnál, Lubo ablakozott, Anton és Dawid meg mosogattak. Az ebéd kicsit idegbetegre sikeredett részemről, mert A. és D. tetűlassú és fizikai fájdalom nézni. A. lassított felvételben pakol 7 db dobozfedőt a tálcára, miközben a szakácsok már tornyot építenek nekünk a mosatlanból és Zsanival csak röhögünk és magyarul kiabáljuk közben hogy "ezt nem hiszem el, úristen még mindig azt a tálcát pakolja" :D  D. pedig úgy mosogat, hogy szinte ráhasal a mosogatólapra, jobb kézzel meg spriccelgeti a vizet a koszra. Ketten együtt pedig tiszta főnyeremények, ha adódik egy alkalom lelépnek kávézgatni az ebédlőbe. Ha a mai napon lehetett volna szemmel ütni.... :D:D:D Hiába, szépen válogatott banda vagyunk, profi naplopókkal :D Pl a másik lengyel csaj másfél óra alatt törölt le 5 asztalt tegnap reggel, Eszti meg majdnem felrobbant ettől xD Meg ugyanez a csaj inkább elmegy egy 5. sebtapaszt túrni magának az elsősegély dobozból és utána beülni az office-ba traccsolni :D Vagy Milan akivel nincs baj, mikor dolgozik, mert ha végre dolgozik akkor azt gyorsan teszi, de ő is szereti kerülni a mosogatást, inkább másnak segít, meg igaz kérik is, vagy pedig a cooler-ban kélt pofára tömi a hasát :D

Hála istennek felrobbanás nélkül kihúztam a műszakom végéig, Nikivel pedig megdumáltuk, hogy ma is meg holnap a day offunkon is csináljunk valamit. Hát ha elkajakoztunk egy kisebb öbölbe, a parton pedig kikötöttük a kajakot egy uszadékfához és beúsztunk. Mindenhol max a nyakamig ért a víz, ami hihetetlenül meleg volt ma. Az alján kellemeseb hideg, a tetején pedig meleg, a tó alja iszap, ami először takony állagúnak érződött, de tök jó. Egy idő után visszaúsztunk és a sekély vízben fekvő fatörzsre ültünk dumálni. Visszakajakoztunk, vacsiztam, most itt vagyok és írok, éjfélkor pedig indulunk a Petoskey-ba a moziba. Nem tudom, hogy fogom kibírni alvás nélkül, de majd igyekszem.

Megpróbálom a 2 hetenkénti beszámolóimat leszorítani ideális 2-3 naponkéntira....majd kiderül kivitelezhető-e :) Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszteramerika.blog.hu/api/trackback/id/tr543088012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása